fredag den 4. maj 2012

Tiden flyver :)

Så gik der små 5 måneder...
Tiden flyver er et begreb som jeg kun kan tilslutte mig 100% Mit liv har været fyldt med oplevelser af alle afskygninger og ikke mindst en masse arbejde:)

Efter en vel overstået nytårsaften, begyndte januar stille og roligt og arbejdet gik sin vandte gang. Jeg fik Afsluttet min Rescue diver, med bravour og ros fra min indstruktør, da jeg tog det hele på engelsk. Det skal siges at det ikke just gøre den nemmere, men jeg fik den og er nu klar på at arbejde mod mit næste mål, som er en Divemaster, min plan vil være hvis tiden tillader det, at jeg påbegynder denne til næste vinter :) Men ca. i midten af januar skiftede jeg landekode og rejste fra Egypten til Tenerife i Spanien. At rejse fra gode venner er ikke det nemmeste og det bliver ikke nemmere når man åbenlyst kan se på folk, at man har betydet noget for dem, både på ens kæreste men også drengene.. Det var hårdt at se på og man kunne ikke undgå selv at blive rørt når man ikke selv var klar over, at man havde gjort så stort et indtryk.
Tak til jer alle, for det er en af de klart bedste sæsoner jeg har haft, både med arbejde og det sociale..
Men jeg rejste den 24 januar og satte punktum, for at prøve kræfter men min største arbejdsmæssige undfordring:) Denne tog sin begyndelse d. 26 Januar, hvor jeg landende på Tenerife.

Tidligere har jeg sagt at jeg godt nok aldrig skulle ned til de øer men min "fordoms holdning" blev bragt til skamme for den ø er jo fantastisk og emmer af så mange muligheder.
Arbejdet blev der, 1 fri dag på 3 måneder, tjo det er ikke meget men tiden tillod desværre ikke flere..
Da tiden kom at jeg skulle dernede fra kunne jeg med tilfredshed sige: Opgaven er løst!!

Herfra gik turen et smut hjem til vidunderlige DK, hvor hele familie blev samlet for første gang siden sidste weekend i September. Normalt nyder jeg at være hjemme med glæden var endnu større denne gang:) Og ikke mindst var glæden stor da jeg kunne overraske min venner ved at crashe en fest som endte med at være noget af det vildeste jeg længe har været med til! 11 falsker, 8 mand/damer på 3 timer.. Tømmermændene dagen efter var ikke helt tilfældige.. Men det var fedt og ikke mindst mit besøg i Kbh hos Martin og hans nu forlovede Christine, som gav muligheden for en overnatning inden turen dagen efter skulle bringe mig til mit nye hjem:)

Som jeg skrev tidligere forlod jeg min kæreste i Sharm el-Sheikh da jeg skulle til Tenerife. Og glæden for mig var ganske stor da jeg fik en opringning fra hende hvor hun kunne fortælle mig at hun skulle til Zakynthos ligesom jeg. Så da jeg landede her stod verdens dejligste kæreste klar i lufthavnen til at tage imod mig :)
Tak skal du have smukke..

Men Zakynthos er nu ikke det væreste sted jeg har arbejdet, øen er det smukkeste sted jeg har arbejdet unden for alperne, men Santorini er nu det mest romantiske sted :) Øen har allerede budt på mange dejlige og spændende oplevelser, så som en traditionel Græsk barnedåb. Mit store håb for sommeren er klar at jeg måtte få mulighede for at dykke/snokle med havskildpader og med en lille smule held skulle jeg gerne møde en af de søde munksæler som der lever her ved øen..

More new to come, og det bliver i næste måned :)

1 kommentar:

  1. "Normalt er jeg jo ikke sådan en der klager, men..."

    Synes faktisk der går for langt tid imellem dine indlæg. Og det er jo faktisk positivt... Savner jo at høre fra dig ;)

    SvarSlet