søndag den 4. december 2011

Julen er over os jeg, julemaden, jule øllen og Wham troede jeg var blevet hjemme i Danmark, men NEJ!
Køleskabet er fyldt med Tuborg julebryg og andet godt inkl. svinekød :) Hovsa, import af diverse produkter er åbenbart muligt..
Men som det plejer at være så fylder jeg jo gerne år i december måned, og i år er det 25 år jubilæum.. Uden Kanel, hahahahahaha.. Fang mig, hvis i vil give mig det!
Julefrokosten er skiftet ud med Steaks på 500 gr. og hygge på Camel Bar, med vandpibe og drinks uden alkohol.. I år bliver det noget nyt for blot anden gang er familien og venner skiftet ud med en gruppe mennesker som er min familie her i Sharm el-Sheikh. Jo en lille tanke vil da blive sendt hjem til jer derhjemme men mit fokus er hernede.
Min gave til mig selv i år har været mit bevis på at jeg er blevet Rescue diver:) ikke tosset, og blot til info er ahv temperaturen små 25 grader hernede lige pt! aaaaaahhhhh, det kan vi godt lide..

I dag er også dagen hvor min fantastiske lillebror har påbegyndt den rejse som skal bringe ham ned til Alpe d'Huez, jeg føler med ham over at der IKKE er noget sne, men en ringe trøst kan vel være at det er der ingen steder i alperne lige pt!
Men for mit eget vedkommende er jeg nu ganske fint tilfreds med at den hedder sommer og sol, istedet for grønne bjergsider og regn :)

Siden sidste gang jeg gav lyd fra mig er der sket en del hernede, men en ting som der ikke er blevet ændret på er at det stadigvæk er mere end fredfyldt her i landet, Så Come on, book nu nogle rejser herned..
En af de ting der bragte et stort smil frem på mine læber var da min kollega Martin kom og fortalte at følgende var blevet sagt om mig: Han er da en utrolig behagelig ung mand, ham Lars!! - Yes det er det jeg er. Han kan stadigvæk, ham den gamle :) følelsen er ubeskrivelig, når det er det folk mener om en bare fordi man har været sig selv 100%

Det var også denne uge at den kommende sommers destinationer blev offenligtgjort! Bum bum, det bliver spændende og se hvad jeg finder på der. Meeeeen inden vi når dertil, skal jeg lige har sat mit solide fod aftryg på Egypten:)
Som jeg fik at vide, så er det ikke jord jeg har hovedet, men der imod sand - Takker for dette kompliment..

Med sand i hovedet og et stor smil på læben og snart et kvart liv i bagagen vil jeg sætte mit punktum for denne gang:) den næste kommer blog vil være en update på min fødelsdagsfest :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar